Αλεβιζάκη Βιργινία - Υπεύθυνη Τμημάτων Καθημερινής Μελέτης
Ονομάζομαι Αλεβιζάκη Βιργινία και είμαι απόφοιτη του Τμήματος Ιστορίας και Αρχαιολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής του Πανεπιστημίου Κρήτης. Από την ολοκλήρωση των ακαδημαϊκών μου σπουδών έως και σήμερα εργάζομαι στον τομέα της ιδιωτικής εκπαίδευσης υποστηρίζοντας μαθητές να εκπληρώσουν τους εκπαιδευτικούς τους στόχους, να αγαπήσουν τη μάθηση και να καταφέρουν να αποκτήσουν οργανωμένο τρόπο μελέτης και προετοιμασίας των μαθημάτων τους.
Έχω εργαστεί στο τμήμα των Σχολικών Επιτροπών του Δήμου Φαιστού. Επιπλέον, έχω παρακολουθήσει σεμινάρια που αφορούν την γλώσσα και τη δημιουργική γραφή καθώς και την μουσειοπαιδαγωγική. Παράλληλα έχω ασχοληθεί με την αρθογραφία πάνω σε θέματα λαϊκής παράδοσης και πολιτισμού, αποσπώντας βραβεία και επαίνους σε διαγωνισμούς μαντινάδας.
Τα τμήματα καθημερινής μελέτης στην "Αρωγή" αποτελούν μια ξεχωριστή εμπειρία για εμένα καθώς με την βοήθεια των εργοθεραπευτών του κέντρου προσπαθούμε να καλύπτουμε όλες τις αισθητηριακές ανάγκες των μαθητών κατά τη διάρκεια της μελέτης τους και με αυτό τον τρόπο να μεγιστοποιούμε την απόδοση τους.
Καργάκη Μαρία - Βοηθός Εργοθεραπείας
Ονομάζομαι Καργάκη Μαρία. Έχω ολοκληρώσει τις σπουδές μου ως Βοηθός Εργοθεραπείας στο ΙΕΚ Ακμή. Παράλληλα, φοιτώ στο Τμήμα Ιστορίας και Αρχαιολογίας του Πανεπιστημίου Κρήτης.
Κατά τη διάρκεια φοίτησής μου ως Βοηθός Εργοθεραπείας παρακολούθησα σεμινάρια που άπτονται ποικίλων θεμάτων της παιδικής ανάπτυξης, όπως είναι η Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος, γραφοκινητικές δυσκολίες κ.α. Πραγματοποίησα την κλινική και πρακτική μου άσκηση σε ιδιωτικά παιδιατρικά πλαίσια, όπου είχα την ευκαιρία να εργαστώ με παιδιά με αναπτυξιακές και νευρολογικές διαταραχές, Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος, Διάσπαση προσοχής (ΔΕΠ-Υ) και Διαταραχή Κινητικού Συντονισμού.
Στην προσπάθεια συνεχούς εξέλιξης έχω παρακολουθήσει σεμινάρια και εκπαιδεύσεις σχετικά με αναπτυξιακές διαταραχές, όπως
- "Δυσκολίες αυτορύθμισης στον αυτισμό λόγω των διαταραχών αισθητηριακή επεξεργασίας", Uplearning, 2023
- "ΔΕΠ-Υ", Άρθρωσις, 2024
Η εργασία μου στην «Αρωγή» με εξελίσσει καθημερινά και η δυνατότητα να προσφέρω σε παιδιά και να τα βλέπω να εξελίσσονται με γεμίζει ικανοποίηση και χαρά.
Ιωσηφίδου Γεωργία - Βοηθός Εργοθεραπείας
Ονομάζομαι Γεωργία Ιωσηφίδου και είμαι απόφοιτη του τμήματος Βοηθών Εργοθεραπείας του ΙΙΕΚ ΔΕΛΤΑ Ιωαννίνων. Έχω πραγματοποιήσει την πρακτική μου άσκηση στην παιδοψυχιατρική κλινική του ΠΑΓΝΗ, όπου είχα την ευκαιρία να συνεργαστώ με παιδιά και εφήβους σε διεπιστημονικό περιβάλλον. Έχω εργαστεί επίσης ως συνοδός παράλληλης στήριξης σε ιδιωτικό νηπιαγωγείο, προσφέροντας εξατομικευμένη υποστήριξη σε παιδί με αναπτυξιακές δυσκολίες.
Παράλληλα, φροντίζω να διευρύνω συνεχώς τις γνώσεις μου μέσα από σεμινάρια και επιμορφωτικά προγράμματα με θεματικές όπως η αισθητηριακή ολοκλήρωση, η παιδιατρική εργοθεραπεία, η ψυχιατρική εργοθεραπεία, η μαθησιακή ενίσχυση και η υποστήριξη παιδιών στο φάσμα του αυτισμού.
Με χαρακτηρίζει η ενσυναίσθηση, η συνέπεια και η ανάγκη να προσφέρω ουσιαστικά στα παιδιά και στις οικογένειές τους. Πιστεύω στη δύναμη της συνεργασίας και της εξατομικευμένης προσέγγισης και νιώθω μεγάλη χαρά όταν μπορώ να συμβάλλω στη βελτίωση της καθημερινότητας ενός παιδιού.
Justyna (Ιουστίνα) Majewska - Ψυχολόγος, MSc, Υπεύθυνη Ομάδων Κοινωνικών Δεξιοτήτων
Ονομάζομαι Justyna (Ιουστίνα) Majewska, είμαι ψυχολόγος με ειδίκευση στην κλινική ψυχολογία, την πνευματική ψυχολογία και χρησιμοποιώ μια ολιστική προσέγγιση στην κατανόηση της υγείας. Γεννήθηκα και μεγάλωσα στην Πολωνία. Ζω στην Κρήτη 18 χρόνια. Είμαι μητέρα διδύμων με ειδικές ανάγκες.
Είμαι απόφοιτη του Πανεπιστημίου της Σιλεσίας στην Πολωνία. Ολοκλήρωσα το πρόγραμμα σπουδών“Acceptance & Commitment Therapy” και το πρόγραμμα εκπαίδευσης με τίτλο "Σώμα. Σχέσεις. Υγεία" - ένα μάθημα θεραπείας τραύματος βασισμένο στη διαπροσωπική νευροβιολογία, στην Πολωνία. Είμαι, επίσης, θεραπεύτρια “Dream Journey” - μια μέθοδος που χρησιμοποιεί τη θεραπευτική δύναμη του ασυνείδητου. Αυτή τη στιγμή παρακολουθώ μία ψυχοθεραπευτική εκπαίδευση στην “Sandplay Therapy” στην Ελλάδα - μια τεχνική αναλυτικής ψυχοθεραπείας που χρησιμοποιεί τη δημιουργική διαδικασία και επιτρέπει την εργασία με ασυνείδητο υλικό.
Απέκτησα την επαγγελματική μου εμπειρία δουλεύοντας με παιδιά και ενήλικες στο “Κέντρο Κοινωνικής Αποκατάστασης και Εξειδικευμένης Συμβουλευτικής” στην Πολωνία, υποστηρίζοντας οικογένειες σε ψυχολογικές κρίσεις. Έχω εργαστεί στο “Νοσοκομείο Ψυχικής Υγείας” στο Κατοβίτσε και στο “Καταφύγιο Αστέγων” για άστεγα άτομα σε κρίση. Τέλος, τα τελευταία 16 χρόνια εργάζομαι με ενήλικες σε ατομικές συνεδρίες, υπό συνεχή εποπτεία, καθώς η δια βίου εκπαίδευση είναι εξαιρετικής σημασίας για εμένα.
Οι καιροί που ζούμε χαρακτηρίζονται από χάος, άγχος και έλλειψη προβλεψιμότητας και είναι ακόμη πιο δύσκολο για τα παιδιά να παραμείνουν συνδεδεμένα με τον κόσμο, όταν οι γονείς συχνά παλεύουν με τις δικές τους δυσκολίες. Για μένα, το ομαδικό πρόγραμμα κοινωνικών δεξιοτήτων είναι ένα σημαντικό στοιχείο υγιούς ανάπτυξης και δημιουργίας σχέσεων με τους άλλους, τόσο τους συνομηλίκους όσο και τους ενηλίκους.
Πυρουνάκη Χριστίνα - Ψυχολόγος, Ομάδες Κοινωνικών Δεξιοτήτων
Ονομάζομαι Πυρουνάκη Χριστίνα και είμαι απόφοιτη του τμήματος Ψυχολογίας του Wrexham Glyndwr University της Ουαλίας.
Στα πλαίσια της συνεχιζόμενης εκπαίδευσής μου, παρακολούθησα το επιμορφωτικό σεμινάριο με τίτλο "Σχολική Ψυχολογία" του πανεπιστημίου του Αιγαίου με διάρκεια 9 μηνών, εμβαθύνοντας έτσι στις ανάγκες και τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν τα παιδιά στο σχολικό περιβάλλον καθώς και στον ρόλο του σχολικού ψυχολόγου. Παράλληλα με τις βασικές σπουδές μου, έχω παρακολουθήσει σειρά επιμορφωτικών σεμιναρίων με επίκεντρο την παιδική και εφηβική ψυχολογία, τη συμβουλευτική, την ειδική αγωγή και τη διαχείριση συμπεριφοράς. Μέσα από αυτά εμπλούτισα τις γνώσεις μου και ανέπτυξα δεξιότητες που με βοηθούν να προσεγγίζω πιο ουσιαστικά τις ανάγκες των ανθρώπων με τους οποίους εργάζομαι, πάντα με σεβασμό στη μοναδικότητά τους.
Πιστεύω βαθιά στη σημασία του να βοηθάμε και να προσφέρουμε. Η υποστήριξη, η ενσυναίσθηση και η ανθρώπινη παρουσία μπορούν να κάνουν τη διαφορά στη ζωή ενός παιδιού και αυτό είναι κάτι που με κινητοποιεί καθημερινά.